2010. április 13.

Marketingkommunikáció az építőiparban

Marketingkommunikáció az építőiparban

Első alkalommal tesszük közzé a Kapcsolat&Építés című hírlevelünket. Fő célunk az, hogy – mint arra a cím is utal – együttműködésre, közös gondolkodásra hívjuk mindazokat, akik az építőipar marketingkommunikációjában érintettek. Várjuk visszajelzéseiket, ötleteiket!

TARTALOM:

 

B2B: túl a példányszámok bűvöletén

A médiatervezés klasszikus módszere annak meghatározásából indul ki, hogy mekkora költséggel jár egy adott létszámú célcsoport elérése. A B2B-kommunikációban ez a kiindulás néha teljesen félrevezető lehet.

 

Az építési piaci keresletet meghatározó trendek

A jelenlegi helyzetben aligha van olyan, aki meg tudná jósolni: milyen eredményekkel fogja zárni a 2010. évet a magyar építőipar. Néhány fontos trendre azonban érdemes figyelnünk; álláspontunk szerint ezeknek az alakulása nagyban meghatározhatja az egyes piaci szereplők sikereit az elkövetkező időszakban.

 

Baj, ha valaki hosszú időre „eltűnik”

A marketingkommunikációs költségeken lehet takarékoskodni, de nem mindegy, hogy min, milyen mértékben és milyen időtávon spórolunk. Rajki Diána tapasztalatai szerint ma már egyre több építőanyag-forgalmazó cég érzi úgy, hogy a nehézségek ellenére láthatóan jelen kell lennie a piacon.

 

Ha kell egy jó nyomda...

Ha nagyon fontos, hogy pontos határidőre és kiváló minőségben érkezzenek meg a megrendelt szórólapok, prospektusok, katalógusok –, akkor biztonságosabb és kifizetődőbb lehet egy kipróbált, megbízható nyomda, mint egy mégoly olcsó, de ismeretlen cég. A mi javaslatunk: a D-plus Kft.

 

A hírlevél innen letölthető:

 

hírlevél-feliratkozás

épjog