2016. február 17.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Az OBO továbbfejlesztette a betonban történő szereléshez kifejlesztett IBK-rendszert, miáltal még egyszerűbbé vált a szerelés. Az IBK-rendszer segítségével akkor is megoldható a padló alatti villamos hálózatok nagy aljzatfelületekben történő kiépítése, ha csak nagyon vékony eszrich-réteg áll rendelkezésre vagy hiányzik az esztrich-réteg.

Az aljzatbetonban a csatornaszakaszok és a doboztestek sűrű rácsozatot képeznek a vezetékezési útvonalakon. Az IBK-dobozok a szerelvénybeépítő egységek későbbi beszerelését teszik lehetővé.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Az új IBK-rendszer 38 és 48 mm csatornamagassággal választható. A rendszer alkotóelemei: a GES9 és GESR9 szerelvénybeépítő egységhez kifejlesztett In Beton-dobozok és az ismert, padló alatti installációs csatornák, illetve tartozékok.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

A horganyzott acéllemezből készült rendszerelemek az építés első szakaszában előforduló nagy mechanikai igénybevételnek is ellenállnak. Az IBK-elemekhez kifejlesztett új szintezőegységeknek köszönhetően rendkívül egyszerűvé vált a szerelés és a szintbeállítás.

 

sajátjaink

sajátjaink

hírlevél-feliratkozás

epitesijog-300szeles

Építési jog

Műemlék épületekhez, építményekhez kapcsolódó adómegtakarítás 2017-től! - Tax savings related to historic listed buildings and structures from 2017

2016. szeptember 28-án fontos fővárosi döntések születhetnek az olimpiai helyszínekről

Építési beruházások és tervezési, mérnöki szolgáltatások közbeszerzésének részletes szabályai

A 2016. évi minimális építőipari rezsióradíj: 2550 forint

A Kivitelezési kódex 2016. június 14-i változásai a „salátarendelet” alapján