2016. február 17.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Az OBO továbbfejlesztette a betonban történő szereléshez kifejlesztett IBK-rendszert, miáltal még egyszerűbbé vált a szerelés. Az IBK-rendszer segítségével akkor is megoldható a padló alatti villamos hálózatok nagy aljzatfelületekben történő kiépítése, ha csak nagyon vékony eszrich-réteg áll rendelkezésre vagy hiányzik az esztrich-réteg.

Az aljzatbetonban a csatornaszakaszok és a doboztestek sűrű rácsozatot képeznek a vezetékezési útvonalakon. Az IBK-dobozok a szerelvénybeépítő egységek későbbi beszerelését teszik lehetővé.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

Az új IBK-rendszer 38 és 48 mm csatornamagassággal választható. A rendszer alkotóelemei: a GES9 és GESR9 szerelvénybeépítő egységhez kifejlesztett In Beton-dobozok és az ismert, padló alatti installációs csatornák, illetve tartozékok.

Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban Karcsú padlócsatorna-rendszer az aljzatbetonban

A horganyzott acéllemezből készült rendszerelemek az építés első szakaszában előforduló nagy mechanikai igénybevételnek is ellenállnak. Az IBK-elemekhez kifejlesztett új szintezőegységeknek köszönhetően rendkívül egyszerűvé vált a szerelés és a szintbeállítás.

 

nyerjenabaumittal

nyerjenabaumittal

nyerjenabaumittal

 

hírlevél-feliratkozás

epitesijog-300szeles

Építési jog

Minisztériumi állásfoglalás tervezői művezetéssel kapcsolatos kérdésekről

Területfejlesztéssel és területrendezéssel kapcsolatos adatok gyűjtésére, megőrzésére vonatkozó szabályok változása

Törvényjavaslat: 2017-től lakóépület átalakítására, bővítésére is egyszerű bejelentés alapján kerülhet sor

Egykapus ügyintézés az építésügyben

Kivéve a gyevi bírót! Avagy a Klotild-palotát érintő beruházás „felmentést kapott” egyes építési előírások alól